doarofata

Visule

pe 3 iulie 2013

Ma pot numi o visatoare. :) Visez si cu ochii inchisi si cu ei deschisi. Cred ca in egala masura. Dar acum zic de visele de seara. Visez extraordinar de mult. Am nopti in care visez de cateva ori, diferit. Visez cu frica, cu bucurie, cu nerabdare, cu de toate. Sunt dimineti in care ma trezesc obosita de la atata visat. Imi amintesc fragmente din vise, probabil momentele cheie din timpul lor. In unele vise sunt cu cineva drag din familie, de obicei tata, si ne urmaresc teroristi, e cu panica. In altele sunt cu prietenii din liceu in locuri nestiute dar “de vis”, in unele ma urmareste politia, in altele sunt cu cei mai dragi oameni ai mei in casa bunicilor si cate si mai cate. De obicei sunt vise bune, frumoase. In ciuda faptului ca ma trezesc cu amintirea emotiilor pe care poate in viata reala le-as aduna in luni de zile, imi dau putere visele . :) Ma consider fericita ca visez, sau mai bine zis ca imi amintesc visele. La un moment dat visam atat de multe lucruri incat dimineata imi notam si cautam pe diverse siteuri semnificatia lor. Nu se legau de nimic visele mele, sau cel putin nu mi-am dat seama. Cert e ca imi influenteaza comportamentul de dupa vis. Cand mai zic in stanga si-n dreapta ca am visat trei vise azi noapte, mi se intoarce “da ce ai ma? eu nu visez niciodata!”. Eh nu? :) Visezi, dar nu le acorzi importanta si le uiti pana sa te trezesti. Mie mi se pare atat de fascinant totul. Mi se intampla chiar sa stau asa linistita si sa atipesc 10 minute chiar si sa ma trezesc cu amintirea unui vis deja. Este uimitor. Ce m-a surprins in ultimul timp este ca adorm seara, nu singura, si nu visez. Dar daca atipesc langa, nu singura :), visez si ma trezesc intreband chestii, participand la vis si in realitate. Asta chiar e altceva :) Norocul meu este ca sunt visatoare si in realitate si imi trec prin cap lucruri frumoase si nu ma abat de la regula binelui….vorbesc frumos chiar si in vise :).

Cum sa ne controlam visele? :)


3 responses to “Visule

  1. Diana şi Dan spune:

    Măi, dacă voi ajunge vreodată în situaţia de a simţi nevoia să îmi controlez visele, următorul pas ar fi să-mi fac programare la psihiatru. :lol: Visele fac parte din neprevăzut. De ce aş simţi nevoia să le controlez ? E ca şi cum mi-aş îngrădi şi controla imaginaţia. Fiindcă imaginaţia nu-i altceva decât visare cu ochii deschişi, nu ?

    • Sunt perfect deacord! Articolul era ptr cei ce spun ca nu viseaza, poate cu putin exercitiu isi vor aminti si se vor putea si ei bucura. :) E pacat sa treci prin vise asa…fara sa sti! Nu?

  2. DinSuflet spune:

    Vorbesti f. bine ! Chiar daca nu-ti place sa citesti, macar ai darul acesta de a scrie din si despre vise.

Lasă un răspuns

Interior Design

Smile! You’re born to be creative !

Povesti verzi - Jurnalul unui infidel

Blogul s-a mutat: www.jurnalulunuiinfidel.ro/blog

marilenaioan

A topnotch WordPress.com site

ASTRODEVA

Omul ar trebui să ia cunoaşterea de la Soare, Lună şi stele. R. W. Emerson

~ Loredana Milu ~

Universul meu ツ

Hipertensiv

Offending stupid people since 1-st of August 2013 : „Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmplă prea des.”

de veghe...

Nu-l provoca pe cretin să scrie capodopere... Dacă reuşeşte?

dragoscalinescu

pentru suflet

Allexyanna

A fine WordPress.com site

Brandusa Draghici

ZAMBETE, MUZICA, TEATRU, COPII…ALL ABOUT ME!!!

Blog Eliza Andreea

“Your smile can change someone’s world, but don’t ever let someone in the world change your smile.”

Jurnalul Evei

Please don't romanticize me. I am not who you think I am.

The Daily Tutli-Putli

buried in second hand clothes

Genunchiul Lumii

Editorial. Identitate. Crochiuri. Strada Sforii. Jurnal de poezii dispărute. Stări. Blogolumea

lucista

Just another WordPress.com site

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 64 other followers

