Parinti

Mama mea este o „artista”.
Tatal meu este un „artist”.
Pentru inceput va voi zice de mama…deseneaza…si nu orice…deseneaza grafica de carte.
Este un vechi hobby de-al ei. A inceput pe vremea cand era in liceu si a continuat, pana acum la aproape 50 de ani, sa mai deseneze cate ceva dupa ce toata lumea s-a culcat..cand e liniste si cand isi pune ordine in ganduri…
Si-a expus lucrarile in cateva expozitii micutze….asta la indemnurile prietenilor si ale familiei…dar motivul pentru care inca deseneaza este pur si simplu’….linistea ei…
Acum sa vb despre tata…tata canta….si nu canta orice….canda FOLK, dar canta si folclor romanesc…..NU manele!!!…tata canta orice numai NU MANELE!!!
Oare s-a gandit cineva de unde denumirea de „manea”???
Conform DEX „maneaua” = MANEÁ, manele, s.f. Cântec de dragoste de origine orientală, cu melodie duioasă şi tărăgănată. – Din tc. manì. Batranii turci spun „manea” cantecului pentru care platesc. Dai un ban la lautar si iti „face” o manea.
Sa revenim la tata…a inceput sa cante la chitara in liceu si uite-l la 50 si ceva de ani cantand. In timpul facultatii a cantat in Cenaclul Flacara… VIATA…calatorii…pana cand m-am nascut eu:D si s-a incheiat cu Cenaclul….dar a urmat o perioada axata pe folclor…., iar acum se pregateste pentru cateva iesiri la public impreuna cu niste jazzbandisti…
Imi pare rau ca nu am nici o piesa inregistrata ca sa o postez….dar …va urma….

Concluzia este ca ma mandresc cu parintii mei artisti:)

Lasă un răspuns

