dor de Iasi

He He…weekendul trecut am fugit pana la Iasi. Iasi pe care l-am regasit  frumos si primitor , la fel de frumos si la fel de primitor🙂.

Am respirat aer de toamna ieseana. Bun aer ! Il recomand tuturor cu cea mai mare incredere. Aerul ca aerul, cred ca toamna a fost cea care si-a spus cuvantul.

Toamna in Iasi e plin de tineret. Toti sunt agitati. E un zumzet maxim. Cel mai zumzet cum ar zice cineva🙂.

Exceptand cele „n”-spe ore pierdute pe drum, am valorificat fiecare minut al acestei vizite. Telefoanele si Internetul m-au ajutat sa fiu la curent cu toate noutatile din Iasi si sa imi pot planifica din timp fiecare pas.

Am facut ce nu am reusit sa fac in cei 4 ani de studentie: am experimentat „locuitul” in Tatarasi :)). Bunul prieten Maftei care era pe picior de plecare in Germania la un job mult mai bun, ne-a oferit acoperisul si masa si patul si…si…

Am batut la picior centrul cu parcul teatrului, cu mitropolia, cu tablourile si  pictorii aceia care traiesc numai pentru frumos, cu bulevarde inchise in weekend numai pentru ca omul de rand sa se poata bucura de un weekend linistit si luminos in orasul lui, cu cantareti ambulanti si cu simigerii mobile ….

M-am intalnit cu prieteni vechi si cu prieteni noi. Cei noi au reusit sa ma distraga de la vizitarea orasului si sa imi readuca in suflet spiritul studentesc. Am baut cele mai bune cafele de prin Tudor, mai exact primele cafele ale acelei dimineti servite pe’acolo :))  Am stat la taclale si la povesti ore in sir. Am baut pe langa cafele si multe ceaiuri. Da! Am savurat cateva ceaiuri intr-o frumoasa ceainarie, Acaju. Toata lumea se simtea ca acasa acolo… Frumos. Pot sa spun ca am pasit in ceainaria visurilor mele🙂

Si cum Iasi-ul nu e Iasi fara Copou, am urcat si pe’acolo.

Pfiuu….frumos. Nu am cuvinte sa spun cat de frumos e Copoul toamna. Pentru frumusetea Copoului, Dumnezeu (daca exista el pe undeva pe acolo pe sus) le-a dat vorbe poetilor …

„O zi frumoasa imi surade/ printre frunze-ngalbenite/ toamna porti de rai deschide/ cu crizanteme inflorite.”

O masa intr-un local vechi, o ciocolata calda, si iar la drum.

Pe seara am iesit cu gascuta de prieteni la dans. Si bineinteles ca iar ne-am regasit cu diversi fosti colegi🙂 si am dantuit pana spre dimineata cand se facu vremea sa pierdem iar cateva ore pe drum😦

Chiar si o zi, o singura zi la Iasi, e suficienta pentru reincarcarea bateriilor … sa vedem cat ma tin ? :))

 

Lasă un răspuns

