sarbatori :/

Se presupune ca sarbatorile de iarna emana caldura sufleteasca si ca totul pe pamant in preajma lor este rupt dintr-o poveste… O fi asa pentru unii, pentru mine nu e asa.

In primul rand, sunt nascuta vara si, in consecinta, nu ma dau in vant dupa anotimoul friguros. Poate daca ma nasteam la munte sau daca locuiam intr-o zona in care zapada era zapada, se schimbau datele problemei, dar cum sunt nascuta la tarmul marii unde aerul sarat transforma tot omatul intr-o mocirla, nu imi place iarna.

In al doilea rand, sunt nascuta intr-o familie traditional romaneasca, prin urmare, ritualul tarierii porcului de Craciun este nelipsit. Nu imi place nebunia cu porcul !!! Cand eram mica nu imi placea  pentru ca imi era mila de porc. Acum nu imi place pentru ca de vreo cativa ani mi-am propus sa mananc sanatos si de sarbatori, nu numai in timpul anului :)))

In al treilea rand, la sfarsit de an simt nevoia sa ma odihnesc si nu sa alerg ca un om nebun dupa tot felul de cadouri si mofturi care in mod normal ar trebui sa mi le fac , sa ni le facem, oricand si oriunde.

Sarbatorile nu mai sunt ca pe vremurile copilariei, noi nu mai suntem copii. Colindatul nu mai e colindat,

Toate cele trei motive ale mele pot fi suplinite de multe altele si conbatute poate de si mai multe motive pro-sarbatori, dar asta simt eu

Lasă un răspuns

