asteptari…

“Ce  asteptari  ai de la mine? ” m-ai intrebat…
Nu am vrut sa iti raspund, insa……nu am rezistat.   Sincer, nu stiam ce ar trebui sa iti raspund… Ce asteptari am eu de la tine? E o intrebare buna…Nu am indraznit niciodata sa ii caut un raspuns… si am raspuns “nici una”. Poate ca vreau o explicatie la un pretext…  Acum poate vreau un motiv sa te uit, sau poate…poate vreau doar adevarul…nimic mai mult. Poate vreau sa pleci, si sa nu te mai vad nicicand, sau poate ca vreau ca macar o data, sa lasam copilariile si orgoliul la o parte si sa vorbim din inima…sau, sa nu vorbim… Poate ca vroiam un zambet…   Da…poate de asta am nevoie de la tine…un zambet cald, un zambet … Un zambet care sa ma trimita intre nori… Poate ca vreau sa tip la tine, sa strig…sa dispara durerea, furia… Sau poate vreau doar sa ma iei in brate, sa ma strangi tare tare…ca niciodata…sa uiti sa imi mai dai drumul si….sa nu iti mai fie frica. Poate ca vreau sa nu te mai privesc cu grija ca te voi deranja… Poate ca vreau sa te alung…dar tu sa iti doresti  sa ramai. Poate ca vreau sa ma intorc si sa plec, si tu sa ma opresti. Poate ca vreau sa ma saruti in ploaie, pe neasteptate… Poate ca vreau ca macar o data, sa depui si tu efort ca lucrurile sa…  Poate ca vreau sa ma suni la miezul noptii, doar sa imi auzi vocea… Poate vreau sa imi intelegi tacerea, acum cand nu am chef de discutiile alea interminabile… Poate ca vreau ca atunci cand spui “imi pare rau” sa vorbesti serios…si sa nu minti.  Poate ca vreau sa nu te mai gandesti la ea, sau poate vreau sa te gandesti la mine macar asa cum te gandesti  la ea… Poate vreau sa imi spui “te iubesc”….Sau poate ca vreau sa iesi din viata mea… o data pentru totdeauna, si sa imi oferi  sansa unei noi povesti…cat mai departe de tine…

Dar  dintre toate “poate”, cu siguranta  vreau sa iti doresti si tu tot ce-mi doresc si eu … si vreau  ca teama ta sa fie a mea … sa o pot contola.

Lasă un răspuns

