folk :)

Mi-am amintit zilele trecute ca am ramas datoare cu un post … un post despre un alt artist de-al meu.

Ziceam candva pe aici ca sunt creatia unor artisti si acum trebuie sa argumentez ce ziceam. Tatal meu a facut parte din trupa Opinia din Iasi si a activat in Cenaclul Flacara pana in 1983 cand am aparut eu si am dat lumea peste cap :)))))   M-am nascut ascultand folk, respirand folk si cu toate astea nu sunt fan folk😐. Cuvintele nu isi au sensul acum, las muzica sa vorbeasca!

Este???? Este!

Chitara si vocea sunt numai ale lui😉

Si mentionez ca piesa este de pe la sfarsitul anilor’70, nu prea are legatura cu imaginile din clip😉

Lasă un răspuns

