in galagie

Tristete mare… Mi s-au stricat sau ars, habar nu am exact ce si cum, boxele de la laptop.  Ce ma fac ? Nu pot sa dau drumul la sunet, iar cand zic „sunet” zic „muzica”.

Muzica este linistea mea…

Solutii: achizitionare sistem audio sau inlocuit boxe in laptop.

Inlocuirea presupune trimiterea laptopului in service intre o saptamana si doua saptamani, lucru imposibil. Nu ma pot lipsi de laptop atata timp. Ramane varianta unu’ la care am recurs in urma cu doua saptamani si care din varii motive nu s-a implinit.😦

Azi mi-am comandat pe cont propriu o nebunie curata de boxa portabila🙂

Maine, capsula vorbitoare isi va face de cap la mine pe birou😀 !!!

Lasă un răspuns

