vis sau realitate …

De foarte mult timp nu am mai dat drumul la televizor.. De cateva zile, seri il deschid si il las sa mearga pe Vh1, sa cante muzica, sa cante muzica… Si canta muzica si eu visez… visez frumos si ma odihnesc. Si uneori ma desprind din vis si il analizez si ma intreb oare de ce asa si nu altfel. Si desprinsa din vis ma trezesc ca eu de fapt privesc vise, fie ele ale mele, fie ale altora, si imi place J .

In noaptea care tocmai a trecut in schimb, a fost ciudat. Visam, iar la tv canta Adele  “Someone like you”, o piesa pe care iubesc sa o cant eu. Teoretic toate ar fi fost bune, doar ca m-am desprins din visul meu si m-am trezit plangand…plangand cu lacrimi. Nu stiu ce visam si nici nu m-am odihnit. As mai fi dormit inca putin. Putinul acela dulce, cand stii ca afara e soare si e cald si adierea vantului de mai flutura perdeaua camerei imprastiind aroma teiului care-mi vegheaza fiecare noapte si care imi aminteste de alte vremuri frumoase…

Lasă un răspuns

