plictiseala :|

E vineri si ploua. Ploua de trei zile…Daca te uiti pe calendar ai putea zice ca a venit vara, daca te uiti pe geam iti dai seama ca nu e decat toamna😦 .

Oricat de mult ti-ai dori sa faci ceva saltaret, de vineri seara asa, vremea nu te lasa. Si stau eu asa acum si ma intreb ce naiba e de facut? Cate sucuri si cafele sa bei? Cate filme sa vezi? Pentru filme s-a inventat iarna. Vara e pentru altele. E pentru parcuri, pentru iesit afara, pentru socializat in aer liber, pentru plaja si mare ca doar de-aia ne-am nascut langa mare… Pfiuuuu… M-am cam saturat de YouTube si de tot ce e virtual… Saptamana trecuta am zis sa simt muzica pe viu. Zis si facut. Roadtrip to Bucharest. Mare concert mare… amanat din cauza….ploii bineinteles. Am gasit o carte. Hai sa citesc zic, dar chiar si asa, in ciuda faptului ca nu sunt o fana a lecturilor, am terminat-o intr-o zi jumate…interesanta cartea, dar e gata. Gandul ma duce tot la vara si la altceva, ceva legat de vara :)) :((. Sa ies cu bicicleta ar fi fost alta idee, dar cum naiba daca afara ploua si e frig ?! Nici asta nu merge. Role. Desi ma chinui de ceva vreme sa imi iau cotiere si genunchere, m-as fi riscat si fara daca afara era frumos. Deci pica si asta. De alergat nici nu se pune problema… Gratar, poate doar unul chinuit pe aragaz, deci nu. M-as apuca de niste lucruri frumoase, ca idei sunt slava Domnului. Dar beleaua e ca ce am acum in cap necesita o trusa de traforaj si nu am asa ceva. Nu am avut niciodata😀. E vineri seara si nici sa cumpar nu mai am de unde acum. :|   Curatenie prin casa …nuuuu…e weekend si weekendul e facut pentru odihna😀 . Ma uit pe harta meteo sa vad unde nu ploua. Nu ploua in multe locuri, dar chiar si asa, pe acolo sunt tot 18 grade Celsius maxim. Nu e rost nici de plecat pe undeva. Poate doar prin Grecia, dar e drumul lung si obosesc :)) (in weekend, cum ziceam, trebuie sa ma odihnesc) Un lucru sigur e bun. De cand ploua nu mai posteaza nimeni pe nicaieri si parca nici la radio nu am mai auzit minunata si incantatoarea melodie „Vara nu dorm”. Chiar mai devreme postase un Facebook friend  ceva de genul <<  vremea de-afara se nasoleste din ce in ce mai rau dupa lansarea piesei „vara nu dorm”.>>. Cred ca intr-un final si-au dat seama si oamenii ca nu se leaga melodia cu ce e pe afara…

Ce naiba sa fac? Fac un ceai si dau drumul la YouTube pana una alta:/

Lasă un răspuns

