Tarziu

E tarziu, adica 3:56, si eu tot trebaluiesc pe aici prin bucatarie. Daca m-ar vedea cineva cu un ibric de ceai si un borcan de dulceata, ar zice ca sunt o mare gospodina care termina treburile casnice si isi ia gura de aer d-inainte de marele vis…dar nu, nu sunt. Am umblat teleleu ( ca si-asa l-am vazut aseara la Bordea pe copilul de lego nebarbierit) si de pe la 2 m-am reapucat de treaba pe calculator. Socoteli si calcule pentru minunata munca platita (cam rar ce-i drept, dar e bine ca e platita). YouTube-ul e mereu cu mine, nu ma lasa sa ma fure Somnul. Ei doi sunt rivalii din viata mea. Se duce o batalie crunta pentru mine . Ii iubesc pe amandoi, dar pe cel ce a aparut al doilea in viata mea parca mai mult😀 Mda….si cum afara e bine, in sfarsit s-a incalzit putin, prestez eu asa incurcata in cifre si tabele, cu geamul deschis la max…maxi…maxim. Vantul adie, si sincer, mi s-a parut ca aud si un cocos :)). Ce sa fac?! Locuiesc intr-un mediu urban dar totusi rural. Viata la tara vazuta de la bloc! Nu-mi ramane decat sa ma mai bucur de ea cat mai e… Hop! Calm down! Cat mai e aici langa cocosi :))).  Si cat timp se mai invarte sistemul solar si nu numai, mai beau o gura de ceai, mai fac o poza cu Instagram-ul ( ma fascineaza Instagram-ul😀 ), mai iau o lingurita de dulceata de nuci, mai curge o melodie … acum spre exemplu, imi canta Effy Stonem – Mad World, mai verific o socoteala si se face 4 si 10.  WTF ?! Oare mai apuc sa dorm pana la sunatul ceasului de veghe (mi-am luat ceas nou, Facebook Friends-ii mei il stiu deja) ? Verific, verific …. Planetele refuza sa se alinieze in sistemul meu!  Deja ma enervez… Incep sa ma gandesc la tot felul de treburi si nebunii. Nu e bine. REPLAY! BzzzzBzzzzz….Gata. Sa privesc partea buna a lucrurilor. E vineri. Se termina inca o saptamana buna. La meteo se anunta ploi. Ba nu! Chiar o sa fie frumos, soare si caldura. Poate reusesc sa ajung si eu pe plaja sa ma rasfat la soare. Daca nu, cu siguranta ma voi odihni pe langa casa. Si pe langa vremea buna ce se anunta, weekendul asta am si o nunta . Abia astept nunta asta. Ma voi revedea cu cativa dintre cei mai marfa colegi de liceu care intre timp mi-au ramas prieteni🙂 . Cred ca asta este evenimentul ce-mi va umple sufletul zilele astea si nu numai. Imi incarc bateriile pentru  o saptamana urata… Frumoasa din padurea adormita va fi ferecata in mai marele oras si se va trezi in claxoane de masini si-n iz de vechi si de goliciune-n suflete. Dar pana acolo, trebuie sa vad ce fac sa aranjez treburile in sistemul Patrocle si sa ma pun la somn macar doua ore pana plec la munca😐

 

E tarziu….

 

Lasă un răspuns

