Mâine e miercuri 13. Am scăpat de marţi 13 luna asta

:)) Ieri am ajuns in Bucureşti singură singurică. M-a ajuta smart phone-ul, trebuie sa recunosc. Si de ieri stau si mă uit pe pereţii spitalului Parhon…şi mor de plictiseală. Am innebunit Instagramul, Facebook-ul si Winamp-ul. De baterie nu mai zic nimic:D. Mi-am luat integrame, dar până azi nu am avut pix :)). Am dormit, dar cât să dormi? Ieri am dormit de la 15 până azi la7. wtf?! Sunt in recuperari….E foarte cald in camera, iar afara acum sunt tantari😦. Nu m-a mai piscat un tantar de numai stiu cand si m-au piscat in seara asta. Am sangele dulce cred. Credeam ca nu il.mai am asa, dar se pare ca e acelasi ( si asta stiam :))) ). E prea liniste. Ma doare capul de atata liniste… Sa profit de ea si sa dorm, nu?

Lasă un răspuns

