atat de frumos

Am stat cateva zile ferecata in „the bright light city”, Bucuresti. Spun ferecata pentru ca efectiv asa a fost. Am mai evadat intr-o seara o ora intr-un parc si in alta, cu riscul de a nu mai avea unde dormi, am bantuit centrul vechi cu un foarte bun prieten, dar in rest…nimic. Aventura in toata treaba asta: am fost propriul meu sofer si sunt mandra tare sau „mandra chic” cum ar spune niste fete creative🙂. Bun. In drumul meu spre casa, sofer cu Google Maps pe genunchi, am trecut pe la un salon de tatuaje, mult laudat, unde mi-a placut maxim de cei ce m-au intampinat si de ce am vazut acolo. Am pus tara la cale impreuna pentru ceva nou, ceva mai nou si mai frumos.

Cu sufletul impacat am luat calea autostrazii Soarelui cu gandul ca poate mai prin o plaja pana la apus. Zis si facut!

Asa a incepun americanescul weekend: cu o plaja scurta de seara la in Mamaia. A urmat o plaja scurta la paraseala spre Navodari, dupa care a urmat o escapada in Vama, apoi alta plaja, dar mai lunga, la aceeasi paraseala, cu aceeasi briza doar ca adierea ei pe pielea incinsa ne-a gam gonit…unde ne-a gonit? Inapoi pe plaja, doar ca echipati pentru  baie in mare sub clar de luna sau sub caldura primelor raze de soare😀.

Imagine

Mda…nici ca se putea mai bine. Sete de viata presarata cu sare de mare si peripetii. Iar ca sa ma unga la suflet, Brosanu’ , mi i-a scos in calea YouTube-ului pe acesti elefanti bizari cu o piesa indragita, dar cu un clip nou…as putea spune PERFECT… Nu spun, mai bine ii mai dau inca o data play🙂

Un gând despre &8222;atat de frumos&8221;

Lasă un răspuns

