simple ganduri

Suntem oameni si la fel ca si noi, viata noastra e schimbatoare. Acum e bine, acum nu mai e. Odata cu trecerea timpului realizez cum ca indiferent de ceea ce esti, lucrurile se intampla. Nu exista prototipuri si reguli de urmat. Este un haos general in jurul nostru iar noi, oamenii, avem prea mica putere in a-l influenta. Da, e adevarat. Trebuie sa privim partea plina a paharului mereu, dar parca si plinul ala uneori e atat de sec…

Ai mei m-au invatat sa fiu un om bun si sa fac totul cum trebuie pentru ca indiferent de maretia faptelor mele, este frumos si inaltator sa fiu cea mai buna de pe strada care-mi topeste pasii. Ok! Am facut exact asa si nu am calcat linia continua niciodata. Mai mult decat perfect. Mai mult decat perfect pana la un moment dat cand am realizat ca nu am vazut decat vitrinele cu manechine apretate de la strada . Am vazut doar ce trebuia vazut, fara sa stiu ce se intampla cu adevarat in spatele cortinelor, sau mai bine zis fara sa simt ca de stiut mereu am stiut, doar ca am avut o colivie prea bine construita. Si nah, om fiind, sunt curioasa🙂. Ma dau pe dupa cortina si ce gasesc acolo? Gasesc altceva. La fel de bun si drept si poate mai frumos…si uite asa incep sa aranjez eu vitrinele dupa bunul meu plac. Azi vreau sa fie primavara si decorez totul cu flori si verdeata si soare. Maine vreau sa fie totul rosu si manechinul meu se imbraca intr-o rochie rosie ca focul. In alta zi, mi-e dor de mare, si decorez vitrina in albastru. Si incet incet viata mea devine un curcubeu. E ca in reclama cu Skittles. Curg culorile vietii de undeva de sus si totul e dulce si bun. Din cand in cand mai apare si leul, dar timid. Leul din mine e mai puternic pentru ca a mancat deja toate bomboanele colorate din punga de Skittles :)).

Haosul din jur e acelasi, doar ca nu te mai buimaceste de cap atat de tare cand esti participant la el si nu doar simplu privitor. Te ia valul si te duce cu el. Te duce in toate directiile. Razi, plangi, alergi, mergi agale, tipi, dansezi, creezi, iubesti, urasti….te duce in toate directiile. Te ia valul si tu nu trebuie decat sa inoti, iar cand nu mai poti e suficient sa faci pluta. Ce bine ca stau la mare…nu stiu prea multe stiluri de inot, dar nici nu ma dau de gol :)). Mda. Chiar in ultimul rand am invatat sa fac pluta si sa calc si apa. Las mereu tarmul in urma, dar nu foarte departe, il las in urma cat sa il vad mereu si fara ochelari…In fiecare zi imi propun sa ma avand putin mai departe, si mai departe, pana ajung la geamandura, poate putin mai departe de ea, dar nu foarte. Cand nu mai vad in urma ma intorc la pamantul mama care ma asteapta mereu cu bratele deschise. Pe el e rostul nostru. Din el am aparut, pe el ne lasam urma, pe el putem fi gasiti cand ne ratacim si tot in el ne ducem intr-un final. Pana ajungem sa cantam la harpa pe vreun nor, sigur ajungem in pamant, asa ca tre’ sa ii fim fideli.

Nu exista decat texte de genul: oamenilor buni li se intampla lucruri bune si viceversa, oamenilor rai li se intampla lucruri rele. Sau iti da Dumnezeu dupa suflet… Nu stiu daca e asa. Lucrurile se intampla si atat. Nu conteaza ca esti bun sau rau … ti se intampla de toate tot timpul. Si secul din pahar se oteteste si-ti vine sa-l scuipi… e important sa sti cum se face si treaba asta, ca s-ar putea sa nu te fi invatat nimeni si sa te murdaresti :)))

Toata treaba e in cum te pozitionezi tu in raport cu viata ta, cu problemela tale, cu bucuriile tale, cu prietenii tai…cu tot ce te inconjoara. Indiferent de cum alegi sa faci un lucru, simplu sau dificil, important e sa il faci pentru ca asta te defineste . Cine esti se reflecta in ceea ce faci, iar ceea ce faci iti reflecta personalitatea…

Chiar acum un minut am citit ceva pe o pagina de Fb :”Viata e prea scurta. Se repeta destul de des pentru a deveni un cliseu (…) Nu ai suficient timp pentru a fi nefericit si mediocru in acelasi timp. (…) In loc sa te intrebi cat mai este pana la urmatoarea vacanta, poate ar fi mai bine sa-ti organizezi o viata din care sa nu ai nevoie sa evadezi”. E ciudat nu, ca in loc sa citesc asta in cartea lui Godin am citit-o pe Fb! Asta e lumea in care ne invartim si nu avem decat sa nu ametim🙂

Iubesc si imi place maxim sa iubesc tot ce ma inconjoara, haos sau nu….

 

Lasă un răspuns

