Joia mea

Si a venit si ziua mea… Nu nu. Nu e ziua mult asteptata. E ziua mea din fiecare saptamana. JOIa. Saptamana are niste zile si Joia. Habar nu am de ce iubesc ziua asta. Mereu am facut-o si stiu ca o voi tot face. S-au intamplat lucruri frumoase joia, dar nu numai. Da. Joia la ora 17 vreo cativa ani faceam injectia vietii, dar chiar si asa, valoarea zilei a ramas nestirbita . In timp, joia mergeam la dansuri, la cor si mai apoi era ziua cu ieseala, joia studenteasca. Ca sa nu mai zic ca acum weekendul incepe joia :)). Toate astea s-au nimerit a se-ntampla joia., nimic planificat. Ziua asta imi da starea mea, numai a mea. Si cand auzi JOI…cat de frumos suna JOI. He he, cand zic Joi in minte-mi rasuna microfonii cu „DOI JOI”-uri :)) . Rad aici si acum singura. E Joi. Ma simt bine. Pac Pac Google : „semnificatia zilei de joi”. Pentru prima data in atata timp azi sunt curioasa🙂. Ce gasesc? Bineinteles ca lucruri bune si frumoase.  La romani, ca doar suntem inca romani, Joia este intruchiparea unei femei sfinte, a unei fecioare frumoase care apara lumea de nenorociri si care locuieste printre nori, in ceruri si uneori coboara in paduri netaiate. Joia, pe vremuri, ar fi fost tinuta ca si zi de sarbatoare, un fel de Duminica. Frumos! Sunt si mai linistita acum ca nu am aflat cine stie ce atrocitati despre ziua mea. M-ar fi complexat gandul ca iubesc o zi nefasta.  Si ca sa fie treaba treaba, anul acesta, ziua mea cade de ziua mea. Big event for me! O sa primesc cadou stare de bine si crazy vibes pentru inca un an si inca sapte, cand ziua mea va fi iar de ziua mea…

Azi, restul zilelor din saptamana isi spala toate pacatele. Azi, eu le iert si le dau voie sa-si continue cursul.

 

2 gânduri despre &8222;Joia mea&8221;

Lasă un răspuns

