feel so..good?

Deochi sau gripa, nu-i a buna oricum ar fi. Imi bubuie capul de trei zile. Pastile si ceaiuri numai ca sa imi treaca pana vineri, nu pana joi. Joi e THE DAY, dar vineri e mai importanta pentru ca se anunta un weekend incendiar.😀 Ma ustura in gat si simt ca mor si cand respir. Astea toate nu ma impiedica sa ma simt bine. Nu stiu de ce m-am pus calare pe-un cal alb numit YouTube. Muzica e printul meu. Si il ascult si il vad si pe zi ce trece il iubesc mai mult. Ma simt DJ. Caut eu tot felul de muzici si imi fac playlist-uri diferite. Si cred ca am temperatura iar pentru ca ma ia cu calduri si imi da cu somn grav. Asta e bine cand esti bolnav, dormi mult. Te odihnesti. E perfect. Ziua de maine nu e o problema, desi adorm in fiecare zi cu speranta ca o sa imi fie mai bine. Si o sa imi fie🙂 . Mereu maine e mai bun ca azi. Gata. M-a lovit grav somnul.

Lasă un răspuns

