aripi noi

Anul acesta am „suflat” in lumanarile unui tort delicios, intr-un loc deosebit, departe de aglomeratie, un loc in care mi-am serbat ziua de nastere alaturi de dragii mei cei mai dragi.

M-am agitat mult pentru toata intamplarea asta. Emotii si panici, planuri date peste cap si totusi, toate in grafic. A iesit bine… Sunt bine si simt ca infloresc cu fiecare an care trece, sunt in fiecare zi mai eu decat mine. Ma inalt luminoasa dincolo de pragul anilor in care altora le mor visele. Nu mint. Asta simt. Nu am fost indeajuns de curajoasa si de inteleapta sa pot simti ce simt pana acum.

Imi este bine, drept pentru care imi doresc, la fiecare miez de noapte in care trec peste un alt an, sa pastrez in suflet ceea ce am descoperit cu greu in treizeci. Ma bucur de tot ceea ce sunt si invat din ceea ce mi se intampla. Ma pregatesc frumos pentru ce va sa vina🙂

Lasă un răspuns

