a venit toamna si lasa-mi inima asa

A venit si toamna. Abia azi, 9 octombrie. Iar daca vara asta care tocmai a trecut am avut un chef nebun de iesit  si cunoscut oameni noi, acum nu pot sa spun decat ca vreau liniste. In fiecare toamna care a venit dupa terminarea anilor de scoala am simtit nevoia de a-mi face ordine in ganduri si nu numai. E ca si cum as incepe scoala de fiecare data cand vine septembrie si octombrie (dar mai ales octombrie)  si in mintea mea se scrie inconstient o lista cu ceea ce am de facut in noul an.

Anul incepe mereu altfel la mine, atemporal. Asta sunt eu, atipica Ana.

Acum spre exemplu imi doresc mult sa ma DUC. Sa ma duc peste tot si sa vad tot. Acest dus este raportat la fiecare moment al meu. Acum vreau sa ma duc simplu acasa. Maine as vrea sa ma duc pe plaja. Peste o saptamana as vrea sa ma duc acolo unde …. acolo. Diferenta dintre vara si toamna asta este ca dusul de acum este calm, ca o plimbare in parc. Si cand zic parc ma gandesc bineinteles acolo, la Copoul Iasiului.

Traiesc zilele saptamanii pentru zilele weekend-ului. Unde sa ma duc sa-mi fie liniste? Poate ar trebui sa stau in casa, tolanita in canapea, sa beau un ceai si sa ma uit la un film bun? Sau poate ar trebui sa ma asez comod in scaunul soferului si sa dau drumul soselelor? Avem o lume minunata care merita vazuta pas cu pas, traita clipa cu clipa, iar clipa traita la maxima intensitate oriunde ar fi ea spatial plasata.

Toamna asta desi e la fel ca celelalte, o vad mai frumoasa… Nu mi se aliniaza cuvintele sa scriu aici cum e toamna asta, dar e buna si frumoasa.

 

Lasă un răspuns

