nimicul

Cateodata am chef de nimic. Azi e una din datile alea. As putea sa stau ceva timp, nu prea mult, si sa ma gandesc la toate. Cum sa fac, ce sa fac, unde sa fac. Conditia principala sa ma gandesc constructiv este sa fie cald acolo unde ma aflu. Nu cald ca si temperatura exprimata in grade Celsius sau Fahrenheit. Nu. Sa simt caldura cealalta. Sunt putine locurile unde o pot simti. Cred ca din cauza anotimpurilor mi se intampla sa am starea asta. Oamenii, si nu numai ei, sunt mai gomosi si mai urati. N-am chef sa vad pe nimeni sau sa vorbesc cu cineva. Nu am chef de calcule si socoteli. Nu am chef de socializat cu nimeni in niciun fel. Nu am. Nici chef sa scriu aici nu am, dar scriu in speranta ca imi va trece. E naspa sa ai chef de nimic. Suna si aiurea chiar…

2 gânduri despre &8222;nimicul&8221;

Lasă un răspuns

