„dressing” vs. „sifonier”

 

Ce parere aveti despre fotografia asta? Am gasit-o ieri, unde alt undeva decat, pe Facebook. Arata bine? Da arata bine. Sunteti sigure? Ma adresez interlocutoarelor mele invizibile. „Oh da” s-ar auzi vocile suave de domnite. Mai fetelor, sunteti sigure? „Da! Da!” striga ele in cor. Ce sa faceti doar cu 11 perechi de pantofi, o pereche de cizme de cauciuc, 5 sacouri si 4 camasi? E imposibil sa va placa asa ceva. Care ar mai fi farmecul de a fi femeie cu un asemenea dressing?  Pe care raft ar sta mandria? Unde ar fi placerea diminetilor grabite intr-un asemenea loc rarefiat? Ceva e in neregula cu fotografia asta! Cine ar da o caciula de bani pe mobilierul asta doar pentru a sustine o garderoba atat de saraca? Cine are bani de asemenea dressing are bani si de vreo cateva sifoniere de haine. Zic si eu. Eu imi doresc asa ceva, dar asta ar insemna sa-mi mobilez intreaga cutie de chibrituri intr-un nou stil, „dressing style”. NU. Nu va mai uitati pe tot felul de site-uri fashion-iste in care sunteti mintite si recunoasteti ca aveti haine garla si ca sifonierul sta sa cada din cauza lor. Nu e asa? Nu va ia cel putin o ora sa va imbracati dimineata? Nu pot sa cred ca nu. Nu va ia cel putin  3 ore sa faceti ordine in hainele de vara/iarna? Sunt sigura ca ritualul dureaza 3 ore in cazurile bune, nu fericite.
Niciuna dintre noi nu o sa punem poze cu sifonierul personal. Ala nu se arata! E un loc sacru! Daca il vede un outsider o sa ne catalogheze drept nebune🙂, parol. Ah, si nici nu cred ca vreuna dintre noi zice dimineata ” Ce naiba sa aleg din dressing sa ma imbrac azi?”. Cred ca toate zicem depozitului „sifonier”.

Mda. Arata bine asta din poza, dar nu as da 5 ca el pe sifonierul meu!

 

Lasă un răspuns

