Trompa sus!

De un an de zile ma straduiesc sa ajung la un concert al celor de la Les Elephants Bizarres. Cand au cantat in Constanta, ba am mers la o nunta, ba cantau la vreo petrecere privata. Cand au cantat in Vama Veche, ba nu am ajuns eu, ba am bifat alt eveniment mai „important”. Ei uite ca a venit momentul sa ii prind. Stiam de reprezentatia lor de cand si-au anuntat turneul prin tara, asa ca am programat ziua de 16 noiembrie special pentru ei. Nu am facut rezervare gandindu-ma ca la genul lor de muzica o sa fie aglomerat si nu voi simti vibe-ul la fel ca atunci cand topai in fata scenei. Vineri am stat cu gandul numai la ei. Spectacolul trebuia sa inceapa la ora 21. La 21 punct eram in Doors. Elefantii repetau. In club cred ca erau 15 oameni. Au terminat repetitiile, s-au mai adunat si cativa oameni printre care si prieteni, am mai baut ceva si pe la 22 si ceva incepe „the concert”. Am avut o supriza frumoasa ascultandu-i live. Nu ma asteptam sa sune atat de bine. Canta altceva altfel. Elefantii au fost mult peste asteptarile mele. Fiecare instrument s-a auzit impecabil, chitara fiind cireasa de pe tort (cel putin pentru mine). Am ascultat piese pe care nu le stiam si pe care nu le gasesc pe YouTube sau pe vreun alt site. Am ascultat piese ale caror versuri, nu le stiam pe de rost doar eu, ci toata sala. Am dansat toti. Am cantat toti. Am avut parte si de-un bis si am zambit🙂. La final, toata lumea a luat autografe si a facut poze cu solistul. Era coada la poze cu solistul. Eu am facut o poza cu chitaristul Catalin. A fost uimit: „Poza cu chitaristul? Nimeni nu vrea sa faca poza cu chitaristul!”. Ei uite ca eu vreau!🙂

„Trompa sus Constanta!” (LEB)

 

 

 

Lasă un răspuns

