energii

Daca n-as avea ratiune, as putea fi un pericol fizic. O am din fericire pentru multi si din pacate pentru mine. Sau poate si din fericire pentru mine. Nu stiu. Stiu doar ca uneori simt ca trebuie sa-mi descarc toata energia negativa pe care o acumulez din cauza existentei ratiunii. De cele mai multe ori tot ratiunea ma ajuta si ma focusez pe lucruri marunte si puerile riscand sa par a fi infantila. Imi iese si focusatul si infantilitatea. Perfect! Ce ma fac in schimb cand nu mai am putere sa controlez aproape nimic? Nu pot decat sa devin rea si las rautatea sa-mi curga prin vene si sa-mi iasa pe gura si ochi. Ma simt ca un balaur fara gheare si colti, doar cu flacari. Din fericire pentru toata lumea, arunc trei flacari, puternice ce-i drept, si ma retrag. Ma retrag ca o broasca testoasa in carapacea mea si stau acolo, nu mai eu stiu cum, pana imi trece. Nu stiu cine este supus iritarii violente mai mult, eu sau cel ce ma manie? Despre manie este vorba. Sunt manioasa, atat de manioasa, incat daca m-as uita acum la o sticla as putea s-o sparg. Exagerez. Ochii mei albastrii sunt taiosi, dar nu din fabrica. Din fabrica-s buni. Nu eu sunt vampirul energetic in povestea asta, nu. Doar o victima…

 

Un gând despre &8222;energii&8221;

  1. Trece. Pleacă şi se duce. Apoi revine. Cumva, cândva, te vei „toci” şi-ai să renunţi să te mai mânii atât de virulent. Până atunci, e bine. Înseamnă că eşti tănârâ. Înseamnă că trăieşti.

Lasă un răspuns

