mentine pulsul

Primul post si ultimul din luna decembrie 2012 este acesta. Chiar daca anul asta am avut senzatia ca sarbatorile inca mai pot fi frumoase, am facut chiar si brad, mie tot nu-mi place luna decembrie din cauza lor. Dar nu despre asta vreau eu sa zic ce zic azi aici. Nu. 2012 a fost un an bun, cum ne place noua sa spunem despre anii de recolta ai strugurilor din care se face vinul. Da, chiar un an bun. Exact acum un an, fiind departe de dragii mei dragi, imi stabileam task-uri generale. Acum sunt acasa cu ei si imi dau seama ca am bifat cam tot. Lenea nu a fost pe strada mea sau cand a fost, eu am fugit pe alte strazi, chestii mici marunte am tot facut pentru ca asa mi-e felul, socializarea a fost cheia spre libertate, legatura cu lumea mea mi-a umplut sufletul, dar pana aici nimic nou. Ineditul a fost sa dau sansa oamenilor sa ma cunoasca asa cum sunt eu si cum mi-e lumea. Am incercat-o si pe asta… Astea erau in linii mari. Daca anul trecut a fost unul al extremelor, anul asta nu mi-am iesit din ritm si le-am imbinat pe toate frumos. Nu as fi reusit de una singura. Cei ce ma inconjoara sunt vinovatii fara vina🙂 Da, si am invatat multe lucruri noi si frumoase, doar ca uneori as fi vrut sa opresc timpul, clipa s-o dilat, si pentru ca asta nu imi sta in putinta, planul e sa-i dau drumul inainte… si pentru ca orice poveste merita sa aiba un final frumos, povestea inca nu s-a incheiat… urmeaza episodul 2013 pe care sunt sigura ca o sa-l montez daca nu mai bun, macar la fel  ca asta pe care-l inchei acum.

Nu mai am cuvinte de asezat aici pe desktop, ne raman beaturi in boxe si simtiri in suflete …

Lasă un răspuns

