ma minunez…

Se zice ca barbatii sunt insensibili si „porci”. Asa ii catalogam noi femeile… si ca-s toti o apa si-un pamant… si ca nu merita dragostea noastra… pam pam. Oare asa sa fie? Sincer eu cred ca ei poarta doar masti si ca de fapt ei sunt cei sensibili.🙂 De ce zic asta? Pentru ca asa cred eu. Asa vad eu lucrurile. Asa cum barbatii sunt „porci”, femeile sunt „curve”. Si chiar asa e! Dar asta nu inseamna ca si unii si altii au pietre in loc de suflete… Femeile sunt slabe si se exteriorizeaza ca niste curci plouate. Barbatii au muschi si se exteriorizeaza aratandu-si in diverse moduri ferocitatea. Toti au ganduri si sentimente in schimb. Toti tanjesc dupa fericire, doar ca putini accepta acest tanjet. Femeile tanjesc si isi jelesc iubirile facand lucruri prostesti, ca asa sunt ele…   Barbatii tac si fac, frumos sau mai putin frumos… asta le e natura….

De ceva vreme am dat peste un blog al unui om, barbat de felul lui din descriere. Nu stiu ce e cu el, nu stiu ce a patit, nu stiu nimic, decat ca isi jeleste iubirea, artistic sau nu, ca o femeie…

http://bogdanbaciu.ro/2012/12/06/scriu/

3 gânduri despre &8222;ma minunez…&8221;

  1. Pai „muschii” mei se umfla-n cuvinte, iar muntii ii mut cu rauri de lacrimi.
    Si mai apoi, fie ca suntem „porci” sau „curve”, pe mormant tuturor ne rasare o floare, nu-i asa ?😉
    Viata e frumoasa cand iti tremura-n suflet, nu-i asa ?

  2. 🙂 Imi place ce citesc la tine acolo. Imi dau seama ca nu de laude e nevoie, dar o sa iti zic „Bravo!” pentru cum le tesi. Viata e frumoasa doar daca ne-o facem noi frumoasa. Tremurul in suflet in schimb e acolo mereu.

Lasă un răspuns

