cum

O intrebare simpla: Cum este „relația de prietenie dintre tine și toți cei care trăiesc înăuntrul tău” ? Ma intreb si eu si nu cunosc inca raspunsul si sincer nici nu cred ca o sa il aflu vreodata. Ca si intrebarea, e simplu si raspunsul : „Nu stiu”._C3_AC_27_C3_AC_270_2700_large

Un gând despre &8222;cum&8221;

  1. E o intrebare fara raspuns. Exact cum e intrebarea mea: De ce mint fetele/femeile/pizdele?
    Am facut un sondaj intr-o zi cand eram in Bucuresti in camera de camin a lui Mihai si cele 3 candidate, intrebate pe rand, au dat ACELASI RASPUNS, de parca s-ar fi vorbit inainte!!!
    Raspunsul a fost: „De nevoie!” … adaugand un strat extra de ceata in mintea mea, precum vanzatorul de la Starbucks imi adauga caramel extra in paharul de carton cu cafea.

    „Ma intreb si eu si nu cunosc inca raspunsul si sincer nici nu cred ca o sa il aflu vreodata.”

Lasă un răspuns

