mi se intampla

Ce? Ca tuturor, multe.

Tocmai am gasit ratacita intr-o geanta, o bratara. E o bratara facuta de mine din doua mai rock asa. Mi-este foarte draga, doar ca ultimele dati cand am purtat-o mi s-au intamplat chestii.

Am multe accesorii si lucruri care imi amintesc de bizanterii de-ale mele. Acum imi dau seama ca sunt colectionara lucrurilor mele pe care nu le mai port pentru ca nu le mai simt purtabile. Ele sunt de acolo, un acolo trecut, de unde am invatat multe bune dar in modul meu specific, ciudat. Oare sunt superstitioasa?

Am un tricou rosu blink pe care l-am purtat o singura data. Imi place, dar nu mai pot. E asezat langa celelalte si mai dau de el din cand in cand. Nu cred ca o sa-l mai port vreodata. Nu e genul meu. Cred ca l-am luat din dorinta de a testa lucruri, locuri, oameni. Testat, dar, nope…nu-i din filmul meu.

Am niste cercei gri pe care i-am purtat de nenumarate ori si-mi placeau mult. Ultima data i-am purtat in toamna si s-au rupt cand conduceam. Nici nu mai stiu cum, ideea e ca s-au rupt si nu mai vreau sa ii repar. I-am pus in masin si pana la accident ii vedeam zilnic. Acum stau langa ceilalti unde o sa stea mult…

Mai aveam o pereche de ghete care la fel m-au purtat in locuri faine unde am cunoscut oameni misto. Imi amintesc cand i-am purtat ultima data. Primavara. Paste. Mohorat afara. Ceai care mi-a incalzit sufletul atunci… A trecut primavara si ghetele nu le mai gasesc de niciun fel.

Si asa mai am multe lucruri dragi care sunt parte din mine, dar pe care nu le mai port.

Acum bratara asta. O sa le vegheze pe celelalte momentan… si cred ca la un moment dat o sa adun toate nepurtatele intr-un cufar. Pana atunci ne salutam🙂tumblr_mfle7vOdIk1qh77fdo1_500_large

Un gând despre &8222;mi se intampla&8221;

Lasă un răspuns

