de-andoaselea

In ultima luna nu am mai craielit asa de mult. M-am retras la barlog pentru hibernare. Eram obosita si mi s-a intamplat sa gust linistea, pentru putin timp. Aveam mai bine de un an in care nici macar o revista nu o puteam citi de-a fir a-n par. Nu aveam stare! Eram mereu un dute-vino, un tester de evenimente, un vulcan frematand. Energie mai am si acum, dar nu mai am pofta aia de „wow”. Cred ca e si frigul de vina… Acum parca am intrat la hibernare si culmea e ca imi place. Nu imi doresc decat sa ma duc acasa, sa ma afund in pernele mele moi si sa dau drumul unui film. Si uite asa am recuperat intr-o luna toate filmele nevazute in anul ce-a trecut. Aseara am vazut Upside Down. Din trailer nu mi-a placut povestea. De fapt povestea si acum mi se pare de-aia gen soap opera. Ideea celor doua lumi, in schimb, mi-a deschis ochii peste alta viziune asupra vietilor noastre. In fiecare dintre noi exista doua lumi. Intre fiecare dintre noi exista scutul ala pe care nu il putem dobori decat daca ne dorim cu adevarat. Si daca ne dorim cu adevarat nu stim din prima. Trebuie sa se intample macar un „ceva” care sa ne determine sau nu. Si cel mai mult m-a miscat normalitatea lucrurilor pe cele doua lumi chiar daca erau total diferite si chiar daca cei de Jos stiau cum e Sus si invers. Si de obicei si in viata de zi cu zi, cei de jos se „zbat in mizerie”, iar cei de sus isi duc viata in „uitare” . In film se intampla ca cele doua lumi sa se uneasca frumos. Da, filmul e o poveste de dragoste draguta in care binele invinge. In realitate ca si in tennis, oricum am da-o, nu e asa. Tot timpul cineva invinge si cineva pierde…

Un gând despre &8222;de-andoaselea&8221;

Lasă un răspuns

