stop

Am obosit de atata vulgaritate. Nu mai pot! La TV nu ma mai uit de cativa ani. Ziare nu mai citesc din facultate. Reviste nu mai cumpar de vreo jumatate de an. Singurele stiri ce le prind sunt cele din News Feed-urile de pe Facebook. Radio, doar Guerrilla imi mai animeaza urechea.  M-am izolat. Am ramas doar eu cu ai mei. A functionat o vreme, o buna vreme, dar nici asta nu mai merge. Sunt terifiata de lumea in care traiesc eu. Sunt egoista, dar sincer nu ma mai intereseaza de cum traiesc altii, cei din jur. Vreau sa nu mai aud injuraturi, sa nu mai vad pitipoance dezbracate si proaste peste tot. Nu mai vreau sa aud de hoti, curve, pesti sau intamplari „neortodoxe”.

Poate parea interesant, dar nu e. Inveti din toate, dar cat sa inveti? Ajunge!

tumblr_lj7bb9yjlx1qb5tu1o1_500_large

Un gând despre &8222;stop&8221;

  1. Te înţeleg perfect.
    Dar eu nu am renunţat la teve. În schimb am scos din grilă toate programele tâmpite.
    Lectura o aleg cu grijă, oamenii cu care intru în contact, la fel.
    Şi mi-am făcut timp să ies mai des în natură, în locuri mai răruţ călcate de „civilizaţie”.

Lasă un răspuns

