o sa fie

Se termina indata februarie si IUHUUUU….vine primavara! SPER! Iarna asta, strutocamila, de dobrogea ma omoara incet. Si mai greu mi-a fost pentru ca din bunavointa unui taximetrist atent la semnele de circulatie, am ramas si fara masina si uite asa iarna asta am hibernat-o ca un urs brun🙂. Dar macar daca o faceam ca un urs adevarat. Nici macar. Provizii nu am avut ca nu era in plan o hibernare, caldura …am avut, dar nu stiu cum naiba se face ca am racit de doua ori, ultima data cu bolit la pat 4 zile si ceva… pffff. Dar gata, se termina.

Azi am vazut soarele de primavara. L-am simtit. :)  L-am auzit la telefon. Maine ma plimb cu el pe sosele. :)) Se anunta concediul… O sa vina si vara…

Lasă un răspuns

