prietenele mele, fetele

Mereu spun ca eu nu am prietene fete si ca eu sunt „cu baietii”. Eu cea baietoasa :)) Dar ma gandeam intr-o zi ca nu e chiar asa. Am foarte multi prieteni fete🙂. Chiar prietene foarte bune. Cand povestesc suna cam asa : „prietena mea Anca din…”, „prietena mea Lidia din…”, prietena mea Alina din….”, „prietena mea Gabi din…”…si asa sunt Mihaele, Ane, Silvii, Iulii, tot nomenclatorul numelor feminine romanesti si nu numai. Diferenta intre prietenii baieti si prietenii fete este ca baietii sunt mereu langa mine atat fizic cat si spiritual, iar ele sunt doar spiritual, si cu toate astea suntem prietene de ani de zile, multi ani…

Si ce daca nu ne vedem zilnic? E suficient o saptamana pe an pentru a incarca bateriile si a da nastere unor amintiri viitoare frumoase. Chiar asa.

In fiecare an astept vara pentru revederea cu fetele mele🙂

Imi amintesc anul trecut am reusit sa ma vad cu doua dintre ele jumatate de ora in aeroport. A fost minunat. Cate am putut sa palavragim in jumatate de ora, doamneee…

Vara este anotimul saptamanilor programate pentru ele. O saptamana cu fiecare🙂 . Si saptamanile astea sunt de vis pentru ca le petrecem unde altundeva decat la mare. Si-mi plimb eu fetele mele si iesim si ne distram si lumea mea se intregeste cu prietenii baieti si prietenii fete…

Se intampla si invers, dar mai rar pentru ca ele locuiesc peste mari si tari si bugetul meu limitat nu-mi permite sa merg anual la ele, dar e bine chiar si o saptamana pe an macar la una din ele. Si uite asa vad si eu un colt de Italie sau Franta…sau Moldova romaneasca🙂.

Peste trei saptamani se intampla un astfel de moment frumos… bifez Cipru cu „prietena mea Gabi de acasa”, doar ca acum casa ei nu mai e langa casa mea… bine macar ca e tot la mare🙂

Intr-un final am realizat ca ma inteleg bine si cu fetele, dar la distanta, si cand nu e distanta e rar, dar e foarte bine…

Fetele mele, mi-e dor de voi toate!480209_329782923765338_412139753_n

Lasă un răspuns

