v-am zis ca vine primavara doar :)

Desi am adormit cu ganduri bune am avut un somn agitat. Am visat urat din cauza vapirilor energetici. Muhahaaa! La 6am ma suna frati-miu „Hai trezeste-te”… „Mai stau 5 minuteeeee”. 7am deschid ochii. Afara soare. Ciripit de pasarele. Ma ridic din pat si ma pregatesc de JOIa mea. Ma duc in bucatarie si in loc de lapte, fumez  tigara. Privesc pe geam si vad o zarva mare. Se construieste o…ceva in spatele blocului. Vine frat-miu. „Bai ce  frumos si cald e afara” ii zic. Era cald doar privind pe geam. Imi zice Marin ca e gheata pe jos afara si sa nu ma entuziasmez prea tare. Coboram impreuna la alimentara din colt. Pe trotuar niste oameni vindeau flori si martisoare. Intram in magazin si ne luam una alta. Ne asezam la rand la casa de marcat. In jur forfota. Nu stiu de ce azi toata lumea era mai agitata ca oricand. Frati-miu imi zice „Da sa te pup de martisor” si ma pupa pe frunte. Vanzatoarea zambeste si zice „Maine e 1 martie”. Replica a fost atat de draguta si calda „In avans. Maine inca o data”.

Eu v-am zis ca vine primavara, voi nu m-ati crezut!🙂

Un gând despre &8222;v-am zis ca vine primavara doar :)&8221;

Lasă un răspuns

