New Girl

Cu totii ne lasam prada drogurilor diverse. Asta e lumea in care traim si n-avem ce-i face!🙂 Am si eu minim doua recunoscute :)). Cumparaturile, ca-s din nastere femeie, si serialele usoare. Zic usoare pentru ca sunt alea la care te uiti si nu trebuie sa gandesti prea mult. Le vezi si le stergi imediat din creier. La inceput a fost Friends, dupa care alte cateva cu gascute, nici nu mai stiu cum naiba se numeau, le dadeau pe la TV cand eram mai mica. A urmat nebunia femeilor cu „Sex and the city”, dupa care „Grey’s Anatomy” care cred ca mai are putin si se incheie, si care tre sa recunosc nu e chiar de sters, e mai mult de ridicat semne de intrebare, a venit ala cu copiii bogati din California, dupa care intrigantul „Gossip Girl” care e gata, cateva sezoane din „Californication”, altele din „Modern Family” si ar mai fi dar nu le stiu numele si nici cursul epic. Le-am sters. acum am doua noi ” The Carrie Diares” care e adolescentin rau, dar care e povestea tipei din „Sex and the city” si „New Girl”. Moooor dupa serialul asta cu fata si baietii. E demential! Am zis! O tampita cu trei alti tampiti. Ma sparg de ras si ma detasez de cotidian. Ma regasesc in multe din momente si asta-mi place maxim.🙂 Abia astept sa treaca ziua de luni, ca marti sa urmaresc un nou episod. Bineee, e film, nu se intampla niciodata asa in realitate, dar e altceva in care ma confund uneori cu personajul. O gagica ajunsa la o varsta, copil in suflet, inconjurata de trei baieti, ajunsi si ei la o varsta, copii si ei in suflet. Cu nebuniile fiecaruia impleticindu-se intre ele. Ha Ha !!! Am ratat saptamana asta noul episod asa ca ma bucur de el acum cu mai mare curiozitate.

Luati de uitati-va daca va plac copilariile si copiii batrani!😉

 

3 gânduri despre &8222;New Girl&8221;

Lasă un răspuns

