i-a venit vremea

De cativa ani imi doream un aparat foto „smecher”. Ce inseamna „smecher” nu stiam nici atunci si nici acum nu stiu. Cert e ca asta toamna am achizitionat ceva care nu e de buzunar🙂. Un DSLR Nikon D3100 cu obiective, trepied si ce-o mai fi pe acolo prin geanta. Nu l-am folosit decat la un eveniment prin Goblin si atunci setat de un amic. Mi-am luat carti si tot in geanta a ramas. Cred ca i-a venit vremea pentru ca am ajuns in locuri uimitoare. Nu zic nimic de ele. Zic doar de aparat si de setea mea de a invata sa-l manuiesc😉

4 gânduri despre &8222;i-a venit vremea&8221;

  1. Sa-ti poarte noroc …si sa te ajute la imortalizarea momentelor importante.. de viata, calatoriilor si daca se poate si a celor mai puti fericite , care din pacate fac parte din viata 🙂

Lasă un răspuns

