mirosul acela

Mi se intampla sa am zile in care ma cufund in munca si uit de tot. Azi e una din acele zile. Am ajuns la timp la slujba si m-am apucat de socoteli. Imi era dor de un asa chef de munca sincer🙂 . Au trecut orele si la un moment dat primesc un sms cu „pofta buna” si dragoste. Ups! A trecut ora mesei si eu am ramas tot in birou. Cand am parasit lumea de afara, de dimineata, era cam mohorata vremea, drept pentru care sufletul nici nu mi-a prea tanjit sa ies, dar totusi. Am reusit pe la ora 2pm sa ies spre cantina companiei si ce sa vezi?! Afara ploua. Ploua de vara. Cu rapait si cu aer cald. Lumea agitata prin curte. Usoara panica in jurul meu. Eu sa fi vrut sa ma grabesc si nu as fi putut. Si nici nu am vrut. Ploua prea frumos. In parcul din fata biroului meu, un zumzet de ciripeli si un foscait de verdeata, de nu-ti venea sa te ascunzi de stropii ploii. O minunatie de simfonie pe muzica de ploaie.🙂 Si ce m-a lovit cel mai tare a fost mirosul. Mirosul acela de natura vie plouata vara. Nu-s la mine cuvintele care sa poata descrie mirosul acela…large

2 gânduri despre &8222;mirosul acela&8221;

  1. De fiecare data cand plouă dezlantuit si frumos imi amintesc de copilaria mea, cand eram “ indragostita de ploaie” . Erau ploi calaii, nici calduroase nici reci, asa cum ii sta bine verii, care ma gaseau la fereastra casei bunicii (pe al carei prevaz ma puteam aseza) cu picioarele goale. Si, dupa ce ce alaiul de tunete si ploaie se departa spre padure, ieseam in ulita , si framantam cu ardoare, cu picioarele goale, praful stropit si putinele gropi cu noroaie. Dar mirosul acela , pe care si tu l-ai simtit , de natura vie plouata, nu cred ca o sa-l uit, nu cred ca o sa dispara din nari…niciodata !

  2. Pfff…si eu iubesc mirosul de pamant ud…dupa ploaie!Mi-aduce aminte de verile petrecute acasa,de copilarie…E de nedescris!Pacat ca aici,in jungla orasului,dupa ploaie miroase mai mult a asfalt incins.

Lasă un răspuns

