mi-a placut ceva de-aici

20130428_180451

In ultima vreme citesc. Nu carti. Am fost traumatizata in perioada copilariei ca trebuia sa citesc lecturile de vacanta in loc sa fac probleme la matematica. S-a straduit mama sa ma convinga, sa ma pedepseasca, sa imi rationalizeze paginile citite, sa ma recompenseze in fel si chip, si tot nu s-a legat de mine asta. Acum parca imi pare rau si as putea sa ma apuc, dar imi lipseste exercitiul🙂 si adorm imediat ce depasesc pagina cu numarul 10 a unei carti. Asa ca imi potolesc setea de citit cu diverse articole de genul celor ce le mai ingan eu aici si cu multe altele, diferite toate.

In seara asta citeam un interviu al unei actrite ce scrie si teatru si mai e si frumoasa peste toate restul. Lia Bugnar. Si mi-a placut cum zice ea despre cum conteaza frumusetea in iubire. Parca o si aud vorbind, desi e prima data cand aflu de ea si nu am vazut-o si nici auzit-o vreodata, cu un glas bland de om visator care este cu picioarele bine fixate pe pamant :„Eu cred în brodeli. Că ăla şi cu ăla sunt făcuţi unul pentru altul. Poate nu pe toată viaţa… Cred că frumuseţea ia forma omului pe care-l iubeşti. Dacă am hotărî că Angelina Jolie e frumoasă şi cineva care m-ar iubi pe mine m-ar compara cu ea, aş pierde toate bilele din lume. Dar, dacă un om te iubeşte, o să i se pară atât de frumos, de exemplu, că eu am sprâncenele astea spălăcite blonde pe care eu le detest… Ochiul transformă subiectul în frumos sau urât. Oamenii iubiţi devin frumoşi. Frumuseţea este exact rezultatul căldurii din inima noastră. Nu e ca la matematică şi că vorbim de distanţa perfectă între ochi şi buze… Iar în zilele noastre când se poate face chirurgie plastică, lucrurile astea au devenit tot mai fără valoare.Totul e foarte trucat în lumea noastră. Şi cred că oamenii care se mai încăpăţânează să simtă caută frumuseţea în altă parte şi, dacă o cauţi, o şi găseşti…”

Cine poate sa o contrazica atunci cand spune „frumusetea ia forma omului pe care il iubesti”? E cineva?🙂

Articolul tot e o frumusete si recomand tuturor sa-l parcurga!

http://yorick.ro/lia-bugnar-cred-ca-frumusetea-ia-forma-omului-pe-care-l-iubesti/

2 gânduri despre &8222;mi-a placut ceva de-aici&8221;

Lasă un răspuns

