nu stiu de ce

large

Cred ca am mai zis si in alte posturi ca in viata mea am facut cum trebuie. Fila de carte. Ca sa fie bine? Cui sa ii fie bine? Tie, lui, ei, noua, voua, mie. Nu stiu cat am reusit ca uneori ma simt vinovata ca tot e ceva ce nu fac bine… Nu stiu ce e si nici nu stiu de ce simt asa. Cred ca as vrea ca cei din jurul meu sa se poate cu mine cum ma port eu cu ei. Nu se intampla asa mereu. Suntem diferiti. Simtit diferit. Traim altfel. Nu-s dezamagita de ei. De mine sunt. Pentru ca nu reusesc sa-i inteleg si sa ma port la fel sau poate altfel. Am momente cand respir fericire si molipsesc. Am momente cand nu mai fac asta si as vrea sa fie cineva pe langa mine s-o faca in locul meu. Sa-mi dea energia lor pozitiva, sa pot sa vad lucrurile roz chiar daca afara sta sa ploua de cand a inceput vara asta. Nu e nimeni. Incerc sa-mi canalizez energiile mele, toate, pe lucruri, diferite, pe stari, pe orice. Si nu-mi iese fir-ar sa fie. Cand cad, cad si simt ca ma innec, poate in lacrimi sau poate intr-o mare in care nu am facut anul asta o baie adevarata. Emotiile alea dinainte de examene, le traiesc eu de dezamagirea mea mereu. Tremura carnea pe mine si-mi vine sa urlu, dar sa nu ma auda nimeni. Si nici sa nu ma vada. Uneori ma gandesc ca-s bolnava psihic, dar nu am puterea sa ma iau cu mana stanga de cea dreapta si sa ma duc la un control. Prefer sa ma inchid in mine si sa stau de vorba cu toate gandurile mele.  Ma doare sufletul de fericire uneori, ce-i drept mi s-a intamplat cam des in ultima vreme, si brusc, ma inglodesc in tristete. Oare asa trebuie sa fie? Bine bine bine bine in suflet si apoi, pam pam, rau?! Nu inteleg de ce asa? Ca nu se intampla nimic neobisnuit …. dar asa simt. Or fi doar gandurile mele? Sau poate sunt prevestiri? Sau cine stie, poate doar fantomele trecutului? Pfff…ma simt incatusata. Nu pot sa fac ce vreau sa fac. Sau poate mi-e doar teama de inevitabil sau de nou… Ce mama naibii e?

4 gânduri despre &8222;nu stiu de ce&8221;

Lasă un răspuns

