ploaia care a venit

Anul asta am invatat sa iubesc ploaia.🙂 Da, chiar asa tarziu, tot e bine ca am mai invatat ceva, nu?

Fugeam de ploaie de obicei. Era rece mereu si niciodata nu scapam curata. Imi amintesc chiar ca in liceu aveam o pereche de raiati crem de la Levi’s. De fiecare data cand ii imbracam, ploua! Nicciodata nu ajungeam cu ei curati inapoi acasa. Niciodata! In fine, nu-mi placea pana anul asta cand…lucrurile s-au schimbat.🙂

Am simtit ploaia alt fel. Am trait-o. Mi-a placut si se pare ca incepe chiar sa ma uimeasca pe zi ce trece. Mereu visam o ploaie de vara, dar cand se intampla, fugeam in casa ca nah, asa face lumea. Cum sa stai in ploaie? Pai racesti!🙂 Zau? Eh, uite ca nu-i chiar asa.

Anul asta am prins ploaia in multe din formele ei. Hoinarind pe strazi tinandu-ne de mana, dar fara umbrela. Plimbandu-ma prin padure, dar nu singura. Conducand prin orasul nebun, si mancand gogosi. Iubindu-ne patimas, dar nu acasa. Fumand o tigara doar cu cearsaful pe mine intr-un balcon italian. Grabindu-ma la munca. Dansand pe plaja. Si cred ca ar mai fi, dar nu-mi vin toate acum in minte. La un moment dat, lucrand la birou la munca, am perceput ploaia si freamatul copacilor din fata geamului, ca pe valurile marii. Nici n-as fi zis ca nu-s pe plaja si aud marea! Alta data, dupa o ploaie rapida de vara, am auzit toate vietatile naturii cum sporovaiesc de voiosie, ca in povestile alea in care toata natura e in sarbatoare. :)  Am pasit vara asta prin balti fara sa ma gandesc ca stric sandalele. Pleosc! Pleosc! EU! :)) Anul asta, ploaia e alt fel, mai frumoasa, de-a dreptul fascinanta.

Azi, am ascultat-o, tot de la munca din birou. Am privit-o pe geam. Am mirosit-o pe holurile cramei. Taninii vinurilor nu au mai avut forta sa se impuna la ei acasa asta seara, ploaia de vara i-a micit. Mmmmm….

Am ajuns acasa si mirosea a curat si era racoare. M-am dezbracat si m-am bagat sub un cersaf. Nu-mi doream decat sa aud linistea de dupa ploaie, sa miros ploaia din teiul de la geam si sa simt recele lenjeriei direct pe piele.🙂

Chiar si acum sunt tot sub cearsaf… si se aude un greiere!🙂

2012-03-15_09-54-01

1749407622_Walking_Throw_The_Rain_by_RomanceXGirl_answer_1_xlarge

3592047683_d07de4c1b0_z

bm-children_singing_in_the_rain

dancing_in_the_rain[1]

EW0_0922-670x445

images

images1

large

large11

largebb

People-walking-in-the-rain-photography2

rain-background-13125798

raining_RE

Some people feel the rain Others just get wet

stock-footage-traffic-on-a-raining-day-near-dusk

Lasă un răspuns

