and you let her go …

large1111

Nu sunt adepta razbunarii. Mi se pare ca cei ce cauta razbunare nu fac decat sa rascoleasca un rahat mai vechi si sa-l faca iar sa miroasa. Si nu rezolva nimic nimeni. Lucrurile trebuie lasate sa treaca asa cum sunt ele. Timpul le rezolva pe toate, iar daca ceva trebuie sa se intample, se intampla. Iar daca se intampla, exista um motiv. Pentru toate exista un motiv. Suntem fericiti pentru ca meritam sa simtim asta, suntem tristi pentru ca trebuie sa invatam sa fim si asa, devenim mai puternici. Uneori ne intrebam de ce ni se intampla tocmai noua? Diverse. Pentru ca asa ne era menit la momentul respectiv sau la momentul asta. Trecem prin toate starile ca sa invatam si sa ne pregatim pentru altele. Ma incearca sentimente frumoase. Mereu am avut predispozitia sa traiesc frumos, chiar si atunci cand nu era nimic pentru care sa zambesc. Am facut-o. Chiar daca era o masca, mi-am impus sa o port bine, atat de bine incat la un moment dat mi se transfigurase pe chip. Am si plans sub masca, dar am stiut numai eu. Acum nu mai exista masca. Exist doar eu si zambesc. Nu-mi pare rau pentru masca, pentru ce era sub masca, pentru ce era inainte de masca. Totul a fost asa cum trebuie si din tot am invatat sa fiu ce sunt azi, zambind. Cineva m-a intrebat de curand „cat de mult il urasc”.🙂 Eu nu am suflet de urat. Sufletul meu e doar de iubit. Nu am putere sa urasc. Abia invat sa iubesc. Nu ar fi pacat sa il  omor pe suflet urand? Tocmai acum cand zambesc fara masca? Nu mai am timp.

2 gânduri despre &8222;and you let her go …&8221;

  1. Dan zice:

    Totuşi, există păreri conform cărora singurele sentimente pure şi puternice – tocmai prin intensitate şi trăire maximă, sunt atât dragostea cât şi ura. Şi eu cred că ura este pierdere de vreme dar unii îşi fac un ţel din a urî.

    • stiu ca la un moment dat dragostea se confunda cu ura, dar e foarte important sa iti stapanesti trairile negative si sa-ti concentrezi toate energiile pe lucruri bune si frumoase. exista ura si razbunare, nu zic ca nu exista, doar ca eu nu mai am timp pentru ele. le am de bifat pe cele frumoase. mai ales acum.🙂

Lasă un răspuns

