buna dimineata

Astept sfarsitul verii cum in alti ani asteptam chiar vara. Sunt nerabdatoare si efervescenta de parca vine Craciunul acum in septembrie. Cu cadouri. Am si o lista de dorinte chiar. E primul an in care concediul l-am epuizat pana in luna iunie. Ce-i drept l-am consumat frumos si am amintiri dintre cele mai interesante. Am tras vara asta si la propriu si la figurat. Spun asa pentru ca e o vorba in popor care se refera la data de 15 august ca fiind ultima zi de vara. Eh, maine e 15 august! Azi se termina vara. O vara fara concediu dar totusi frumoasa si foooarte activa. O vara atipica mie. Am fugit de forfota statiunilor. Am fugit de bubuielile cluburilor. Am condus sute de kilometrii daca nu chiar mii, asa cum imi doream. Eu cu muzica mea. Am citit. Am scris. Am castigat si-am pierdut. Ce-am pierdut e pierdut. Ce-am castigat, nu ca ar fi concurs, a ramas castigat.

Sentimentul ce m-a incercat in dimineata zilei de azi, a fost de tolaneala si alint. Am tors chiar un pic.  M-am uitat la ceas si era trecut de ora fixata. M-am uitat in dreapta mea si nu eram singura. Parca si asternuturile cu note muzicale desenate pe ele ma tineau prizoniera, nu numai bratele. De ce m-as fi ridicat? Poc! Trezeste-te ca se termina vara… frumos. Cu greu si cu mataiala am trecut peste gandul ca e aiurea sa ma grabesc azi devreme, cand oricum maine sunt in concediu, si m-am ridicat. Si m-a lovit ultimul soare de vara. Si, am zambit impreuna. Buna dimineata.

large

Lasă un răspuns

