Brutus?

Mi se intampla de ceva vreme sa fiu privita ca o paria, din motive independente de mine, din pacate. Ni mi se leaga sinapsele si nu inteleg cum de se intampla asta. Poate iar sunt proasta de buna, sau poate chiar sunt proasta si asta nu e a buna cu siguranta. Prima varianta cu „proasta de buna” mi-o asum pentru ca asa sunt eu si nu-mi pare rau o secunda pentru asta. De ce sa nu fiu buna daca pot. Doar ca uneori eu sunt buna si castigatori aparenti, de parca am fi la razboi, ies aia NEbuni. Ei sunt cei ce se bucura de atentia maxima si tot ei sunt cei ce se lauda cu laurii neconstientizand ca de fapt ei sunt pe o scena care nu e a lor, e a celorlalti care-i lasa pe ei sa-si faca circul. Am invatat sa zambesc si sa-mi vad de drumul meu, asa proasta de buna si cu flori in suflet, nu cu lauri pe frunte. A doua varianta, cu „proasta”, nu vreau sa mi-o asum pentru ca stiu ca nu sunt. Durerea cea mare este ca „proasta” este partea incompleta a lui „proasta de buna”. In ambele variante exista „proasta”, deci asta sunt cu siguranta, atunci cand vreau sa mut muntii din loc, sa salvez balenele, sa fie pace intre popoare si sa dispara discriminarea de pe pamant. Si am ajuns si la partea cea intriganta, discriminarea. Nu o sa dispara niciodata indiferent cat de mult ne-o dorim noi si indiferent cat de multe actiuni si proteste se fac pe globul asta ce-l invartim noi pasind zi de zi inainte. Lucrurile sunt de doua feluri ,sau mai multe, pe pamantul asta de cand e el si pana nu va mai fi. Bine si rau. Alb si negru. Cald si rece…. Unii-s buni, iar daca-s prosti de buni, tot buni sunt. Altii-s rai, sau in alte cuvinte spuse NEbuni, indiferent de la ce vine NE-ul ala, nu sunt buni.🙂

Ce e pacat, e ca mai sunt oameni care nu stiu de ce parte sunt. Se dau a fi buni, dar pe la spate-s buni cu NEbunii, si NEbuni cu bunii.

largeAstia in ce categorie intra? Serios?

Lasă un răspuns

