broaste si fluturi

Azi dimineata la munca, la cafea, una din colege verifica butelia aragazului. E deschisa si totusi nu ia foc. Ce se intampla? E deschisa! Mai verifica o colega. Si inca una. Pana cand vine cea mai in etate dintre noi. O verifica. E inchisa!  „Cine e indragostit?” intreaba ea. Eu butonam telefonul si savuram cafeaua fara sa realizez ce s-a intamplat in jurul meu si am raspuns „Eu”. N-aveam legatura eu cu butelia lor, dar sunt indragostita, deci am. Toate au inceput sa chicoteasca si sa rada. „E perfect. Bravo.” Cele de-o varsta cu mine au zambit si m-au intrebat daca „inca?”. „Da”. Cea in etate ne-a povestit ca intr-o seara, uitandu-se la TV alaturi de cel ce-i este de 20 de ani sot, i-a spus acestuia, pe langa comentariile media referitoare la Bianca Dragusanu, ca ea e frumosa. Ea colega. EL s-a uitat la ea si i-a raspuns ca da, ca nu are pete pe fata. Colega era putin indignata dar zambea. Noi i-am spus ca e bine asa dupa 20 de ani si ca se putea mai rau. Ea a zambit din tot sufletul si ne-a spus ca daca atunci cand te uiti la omul iubit inca iti sclipesc ochii si ti se imblanzeste sufletul inseamna ca inca esti indragostita.🙂 Si ne-a mai spus ca intr-o viata e suficienta si o secunda de indragosteala ca sa stii cum e. S-au linistit ele cu butelia. Eu am butonat in continuare telefonul, cu ochii sclipind si am continuat toate cu cafelele. Baiatul colegei a intrebat-o la un moment dat ce inseamna sa ai fluturi in stomac, iar ea nu a stiut sa-i explice. I-am raspuns eu. „Pai e ca atunci cand bei apa multa si ai broaste in stomac, doar ca pentru fluturi trebuie sa te hranesti cu iubire”.

Asa am inceput eu azi ziua, cu fluturi in stomac.🙂

 

888d2b98f2cdff382bc24776eb3ef2c8

Lasă un răspuns

