povestea lui

De cand am pasit in campul muncii obisnuiesc sa merg la concerte, concertele mari care au loc la noi in tara. Am bifat multi artisti printre care si Bon Jovi in 2011. Nu sunt fan, dar imi place.  Anul 2011 a fost un an plin de detoate si parca si seara concertului a fost la fel, tot anul comasat in cateva ore. Am ajuns, am intrat. Am gasit un loc la tribuna. A inceput concertul. Frumos. Eram nerabdatoare sa vina hiturile. Am fost impreuna cu frati’miu, dar am cam stat separat. El de obicei canta tot ce aude, eu doar le murmur pentru ca nu stiu versurile. Am simtit concertul altfel, parca linistita. Nu am sarit, nu am tipat. Am plans. A fost pentru prima oara cand am ascultat o melodie care de fapt nu-mi place, si am plans. M-am simtit eliberata de toate relele lumii care s-au strans in mine. Am plans cu toata fiinta mea si mi-a tremurat pana si ultima celula din mine. Asa am simtit eu atunci. Si tot atunci am stiut ce va urma sa-mi imbrace umarul.🙂

A venit ziua mea. Surpriza! Programare la salon. Mergem sa vorbim, sa ma pregatesc psihic, sa vad cum se intampla, sa nu ma apuce frica in fata acului.

De doi ani cautam poze sa ma inspir, dar nu eram hotarata. Mi-am sustinut toti prietenii si i-am incurajat sa fie puternici si sa faca ce-si doresc. Nu gura lumii conteaza. Am stat chiar o zi intreaga si am vazut care e procedeul, dar cand am ajuns eu in fata faptului, parca mi s-a sters totul din memorie. O luam de la capat. Inima-n dinti si hai. Poate daca nu erau colegii mei care stiau ca imi doresc asa ceva, dar ca nu imi fac o secunda curaj sa trec la fapte, acum nu aveam despre ce sa scriu. In ziua in care am implinit 29 de ani, in anul in care am realizat cat de frumoasa e viata, m-am tatuat.

Mama ma incuraja de mica sa o fac. Vrea la pensie sa faca tatuaje🙂. Tata nu stia despre tatuajele din capul meu pana nu l-a vazut pe cel de pe umar. Marin, frati’miu, a fost cel mai cerebral. „Esti sigura? O sa il ai toata viata acolo.” Da stiu. „Atunci hai!” Si-am plecat.🙂

4.jpg

4 gânduri despre &8222;povestea lui&8221;

  1. Dan zice:

    Eu nu sunt de acord cu niciunul dintre lucrurile definitive. Mi s-a întâmplat de prea multe ori ca despre un lucru pe care îl consideram inițial perfect, să-mi schimb în timp părerea. Astfel că nu mai fac demult pași ce ar putea fi considerați definitivi, drumuri care nu mai au întoarcere.
    Citisem undeva că la un moment dat, unii prin Statele Unite au făcut un experiment și pe un număr de doritori de tatuaje definitive i-au convins să-și facă unele din acelea temporare, cre dispar după un număr de luni.Toți, dar absolut toți, după ce tatuajele temporare s-au șters, au renunțat la ideea de a-și face un tatuaj definitiv. Și asta mi-a întărit părerea pe care o aveam și anume aceea că a-ți face un tatuaj este o chestie de moment, vine dintr-un impuls și trece repede.

    • Tot ceea ce ni se intampla si ni s-a intamplat in viata, e definitiv. Absolut tot ce ne inconjoara isi lasa amprenta pe personalitatile noastre care pana murim sunt definitive. Toate se intampla cu un scop si toate ne definesc pana la momentul ACUM. Fie ca le regretam sau nu, ele sunt definitive.

      • Dan zice:

        Ană. Sau Cristină, Pe tot parcursul existenței noastre, singurul lucru definitiv ce ni se poate întâmpla este moartea. În rest, orice lucru care îți pare acum definitiv, poate comporta schimbări. Până și tatuajele definitive pot fi scoase. Durează cam 10 ședințe, e muuuult, mult mai dureros decât atunci când ți-l faci, dar poate fi îndepărtat.

      • Pana murim totul este definitiv. Odata ce se intampla nu se mai schimba. Ca se schimba pareri, oameni, locuri…astea s pe viitor, iar viitorul cand va deveni trecut e definitiv. Si chiar si un tatuaj, l-ai facut, l-ai scos, in mintea ta e definitiv. Ca nu mai apare pe piele, el e acolo🙂 Eu inteleg ce zici tu, dar tot ce are loc si trece de secunda asta, e definitiv.

Lasă un răspuns

