…de legenda

Dupa aproape 6 luni de stat in zona casei, am plecat iar la drum. Am ales Bucovina, tinut de rai🙂. Mama e bucovineanca si nu mi-s necunoscute plaiurile, doar ca tura asta am vizitat un loc extraordinar. Nu e reclama! Dar e pacat sa nu impartasesc ce am vazut si ce-am simtit.

„Va duc undeva frumos. La Cai de legenda.” Zis si facut. Vazusem pe Facebook ceva despre o scoala de echitatie, dar nu se compara ce vezi in poze cu ce simti calcand acolo.

Am ajuns destul de greu. Din Radauti am plecat spre Horodnic de Sus. La un moment dat se face un drum forestier la stanga care te duce catre satul Hardic in care se afla locul de poveste despre care va vorbesc. Podul care te duce din sat la scoala de echitatie, caci despre asta este vorba, este rupt. A trebuit sa ocolim toata rezervatia ocolului silvic pentru a ajunge la destinatie. Ocolul a fost minunat si el pentru ca altfel nu am fi calcat intr-o padure de obcine.🙂 Am ajuns dupa vreo ora de mers pe drum forestier si am gasit o bucata de rai pe pamant. O cabana, un grajd si cai. O gazda frumoasa, cu ochi de albastrul marii in mijlocul verdelui de mai. O liniste de-ti stateau gandurile-n loc. Ce sa faci mai intai? Sa te odihnesti sau sa umblii sa vezi ce si cum? Sa stai la povesti cu doamna Rodica sau sa te eliberezi de toate vazand caii care alearga? Ce? De toate, pentru ca e timp. Acolo timpul se opreste. Nu ai ceas. Nu ai semnal la telefon. Perfect! Ai in schimb si-o pisica si-o chitara…

Scoala de echitatie se numeste „Cai de legenda”, iar gazda este doamna Rodica. Simplu. Nu ezitati sa-i pasiti pragul daca aveti ocazia.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

 

Lasă un răspuns

