„Când nu mai eşti copil, ai murit de mult.” a spus Constantin Brâncuşi

V-am spus ca m-am apucat de scoala? Da! Scoala de fotografie!🙂 Nu ma mai numesc click-erita, acum sunt fotograf in devenire.🙂

Dupa intoarcerea din vacanta de toamna, m-am gandit ce sa fac eu sa scap de fobia fotografiatului cu telefonul si am hotarat sa ma inscriu la o scoala, la un curs de fotografie. Scule pentru inceput aveam, curajul imi lipsea. Zis si facut. Pac Pac. Google. http://avatar-studio.ro/ organizeaza scoala de fotografie in Constanta.

Au trecut deja 5 luni de scoala in care am cunoscut oameni frumosi rau si unde am invatat sa ma joc cu aparatul meu. Si zilnic imi dau seama ca nu sunt decat un copil batran, care se joaca cu orice ii cade in mana si in fata ochilor. Am fost ocupata. Nu am mai scris pe blog. Nu am mai ascultat muzica. Nu am mai batut cluburile si barurile. Am gasit o ocupatie extraordinara care mi-a deschis ochii mintii si care ma ajuta sa ies din cotidian.

Copilul din mine va saluta zambind! Pana voi pune pe blog articolele care-mi vor constitui portofoliul de fotografie, ma puteti urmari pe https://instagram.com/doarofata/ si pe https://www.facebook.com/pages/Doarofata/105034052877650?ref=hl.

Va pup cititorilor dragi! :*

Lasă un răspuns

